תעריפים מנצחים לחברי קהילת יבוא יצוא וסחר בינ"ל!
לחצו כאן ועברו לטופס להצעת מחיר
כל יבואן מתחיל או מנוסה כבר יודע היטב כי יבוא מסין באופן כללי ושילוח בינ"ל ימי בפרט לישראל הוא עניין מורכב ורציני.
על אחת כמה וכמה כאשר מדובר במשלוח חלקי LCL (less then container load)
אחד האתגרים המשמעותיים העומדים לפנינו ביבוא הוא תכנון מדויק של תכנית היבוא באופן פרטני עבור כל משלוח כדי לוודא כי המוצר שלנו יכול לספוג את העלויות הלוגיסטיות ועדיין להישאר משתלם ליבוא.
לרוב העלויות הלוגיסטיות בכל חברות השילוח עבור מטענים חלקיים גבוהות יותר במשלוח חלקי לעומת משלוח מכולה מלאה (FCL), בחישוב פר מטר מעוקב (בהנחה שהמשקל לא חריג ולכן לא משחק תפקיד).
כיבואנים אנו נדרשים לחשב היטב ולוודא שהמטען החלקי המכיל כמויות קטנות יותר של פריטים יכול "לספוג" את כל עלויות היבוא והלוגיסטיות באופן משתלם וללא הפתעות. משימה לא פשוטה למתחילים ומנוסים כאחד כשיש לקחת בחשבון גורמים רבים ומשתנים.
האתגר שלנו מתחיל כבר בנקודת המוצא של יציאת הסחורות מכתובות שונות בסין ביעדים שונים ומרוחקים, וממשיך בשקלול גורמים כמו האחסון הזמני אם נדרש, קונסולידציה ( איחוד חבילות מספקים שונים), סימון ואריזה, הובלה ימית מול סוכן האונייה, מכסים, תקנים וחוקיות יבוא/ יצוא, מסופים, נמלים, אגרות, הובלות מקומיות וכו….
הסחורות שלכם ביבוא עוברות מרחק עצום מיבשת אחת לשנייה וכוללות את טיפולם המסור של עשרות גורמים לוגיסטיים ורגולטורים לאורכה ורוחבה של שרשרת האספקה. החל מדלת המפעל בסין ועד לדלת המחסן שלכם בארץ. ללא ניסיון ועזרה מקצועית מתאימה אתם עלולים לבצע טעויות יקרות שיעלו לכם בזמן וכסף. יתכן אף טעות כזו שתגרום לסחורות שלכם להיתקע במכס ולא להשתחרר כלל.
לכן כבר עכשיו ולמען הסר ספק, ההמלצה שלנו תמיד להתייעץ עם המומחים ביבוא מסין לישראל העומדים לרשותכם פה.
יש לקחת בחשבון, ביבוא הכוח טמון בכמויות (ווליום). ככל שכמות הפרטים במשלוח שלכם גדולה יותר כך גם לרוב באופן יחסי העלויות הלוגיסטיות מתפזרות ליותר יחידות ובסופו של דבר יוצא שעלות המוצר שלכם ליחידה ביבוא זולה יותר. הנוסחה הזו משמעותית יותר במשלוחים חלקיים LCL כאשר כמות הפריטים קטנה יותר.
לכן, דווקא כאשר מזמינים כמות גדולה יותר שמאוחדת במכולות תחת שטר מטען אחד האתגר יהיה קל יותר. הסחורות שלכם מאוחדות במכולה אחת, דבר שמקל את השינוע הלוגיסטי מצד אחד ומצד שני אתם מקבלים "הנחה לכמות" ולכן גם העמסת העלויות נוחה יותר פר יחידה.
ועדיין אין ספור יבואנים ישראלים בוחרים לייבא משלוחים חלקיים ועל אף העלויות היחסיות הגבוהות. ולמה? כנראה שהמוצר שלהם יכול לספוג את העלויות האלו ולהישאר רווחי. או שהם מקבלים החלטה במודע שהעלות פר יחידה משחקת תפקיד משני, לדוגמא: משלוח דוגמאות, משלוח מלאי ניסיוני, תקציב מוגבל וכו…
אבל אם הגעתם עד כה אתם לא עוד יבואנים, מטרתנו פה כרגיל להמשיך ולהסיר חסמי יבוא ולפתוח עבורכם דלתות לשירותים מתקדמים בסחר בינ"ל שמשנים את כללי המשחק. ולכן, לכבוד חברי האתר אנחנו משיקים פה שירות חדש וייחודי המאפשר לכם לקבל מענה ייחודי למשלוחים חלקיים מסין לישראל.
בזכות עשרות שנות הניסיון המקצועי שלנו והתשתית הרחבה העומדת לרשותנו בסין וישראל אנחנו משנים את כללי המשחק לטובת קהילת החברים והלקוחות הצומחת שלנו, זאת כדי להמשיך ולעשות עבורכם את העבודה באופן היעיל והמקצועי ביותר, ולא פחות מכך בתעריפי שוק מנצחים! (הכי משתלם משנחאי!)
לנוחיותכם, הסדר התקין של מעבר הסחורות במשלוח ימי חלקי(LCL)
מחזקת הספק/מפעל בסין לידכם בישראל.
- הובלה מקומית מדלת המפעל לנמל היצוא בסין כולל מיסי ייצוא ועלויות נמל ( FOB)
- מסוף מכס בסין
- מסוף מטענים בסין
- נמל המוצא במדינת היצוא סין
- שילוח ימי ( מסלול אוניה)
- נמל היבוא בישראל
- מסוף מכס בישראל
- מסוף מטענים בישראל
- הובלה מקומית לכתובת הסופית שלכם
רוצים לגלות את התעריפים המנצחים למשלוח חלקי סין ישראל ?
פשוט מלאו את טופס הצעת מחיר LCL וקבלו הצעה מהירה!